niedziela, 6 kwietnia 2014

Libster Award.

Dziękuję bardzo za moja pierwszą nominacje Siatkareczce21 i Agacie Werner. Jest to dla mnie ogromny zaszczyt. Dzięki wam czuję się doceniona. 

" Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " dobrze wykonaną robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymywanych od osobt która cię nominowała. Nastepnie ty nominujesz 11 osób ( informujesz ichh o tym ) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował. "


Pytania od Siatkareczka21
1.       Od kiedy siatkówka?
Od dwóch lat. Wzięłam piękną Miksę w rękę i zakochałam się. Zaczęłam oglądać mecze i tak moja miłość do niej wzrosła.
2.       Ulubiona książka?
Zdecydowanie Grey J Naprawdę wszystkim polecam co lubią książki erotyczne :D
3.       Ile masz lat?
A taka tam młodziutka 18 ^^
4.       Czy twoja rodzina również lubi siatkówkę ?
Niestety jestem z tym sama : (
5.       Dlaczego siatkówka jest twoją ulubioną dyscypliną sportową?
W siatkówce jedynie teraz pokładam nadzieje, że do czegoś dojdą ponieważ na naszych piłkarzy nie ma na co liczyć. A siatkówka to jest najlepszy sport : )
6.       Czy uprawiasz jakiś sport poza siatkówką ?
Piłka nożna.
7.       Lubisz mecze tenisa ziemnego?
Czasami oglądam, ale jakoś mnie to nie kręci.
8.       Jaka jest twoja ulubiona siatkarka ?
Agata Mróz [*]
9.       Jaki jest twój ulubiony siatkarz?
Nie mam żadnych faworytów, ale zdecydowanie Michał Kubiak.
10.   Kto według ciebie zasłużył na MVP sezonu 2013/2014 w PlusLidze?
Na te pytanie raczej wszyscy mają taką samą odpowiedz : Michał Kubiak. Pokazał teraz co portafi. Więcej takich siatkarzy by się przydało .


Pytania od Agaty Werner.


1.       Ile masz lat?
A więc 18.
2.       Od kiedy zaczęłaś interesować się siatkówką ?
Dwa lata temu.
3.       Ulubiony zawodnik ?
Michał Kubiak.
4.       Ulubiony klub ?
Jastrzębski węgiel i Asseco Resovia Rzeszów
5.       Skąd pomysł na założenie bloga?
Znalazłam kiedyś jednego bloga z niego poszłam na inne i tak wpadł mi pomysł do głowy więc od razu go zrealizowałam.
6.       Kto wczepił ci miłość do siatkówki?
Lekcja WF
7.        Ulubiona książka?
Zdecydowanie Grey ^^
8.       Ulubiony film ?
„ Nigdy więcej. „
9.       Ile miałaś lat kiedy byłaś na pierwszym meczu siatkówki?
Niestety moja miejscowość jest strasznie daleko położona od jakichkolwiek meczy, a gdy raz był u mnie w mieście to musiałam iść do Pracy ;/
10.   Inne zainteresowania?
Piłka nożna no i taniec.
11.   Czy twoje życiowe plany będą związane z siatkówką ?
Niestety nie mam takiej możliwości na chwilę obecną ale nikt nie wie co kiedyś się wydarzy J


Moje pytania J

1.       Od kiedy siatkówka?
2.       Ile masz lat ?
3.       Co sprawiło, że siatkówka?
4.       Na czyj mecz byś pojechała ?
5.       Gdybyś miała możliwość być z którymś z siatkarzy, kto by to był?
6.       Ulubiona siatkarka?
7.       Grasz w jakiejś drużynie siatkarskiej ?
8.       Dlaczego założyłaś bloga?
9.       Jakieś nowe pomysły na nowego bloga?
10.   Ulubiona drużyna?
11.   Gdybyś wygrała w jakimś konkursie spędzenie całego dnia z jakimś siatkarzem, kto by to był i co byś z nim robiła? Przedstaw swoje plany J

Nominuję :

http://czasem-wszystko-sie-zmieniaa.blogspot.com/
http://siatkowka-w-moim-zyciu.blogspot.com/
http://siatkowka-mojamilosc.blogspot.com/
http://w-moim-niebie-rozkoszy.blogspot.com/
http://boobojeczujemytosamo.blogspot.com/
http://onzawszebylprzymnie.blogspot.com/
http://zakochana-para.blogspot.com/


Przepraszam, że tak późno vrak czasu ;/ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz