wtorek, 10 grudnia 2013

Siedem . ♥

- Przykro mi nie wiem co powiedzieć, ale myślę ze powinnaś jak najszybciej od niego odejść. Nie możesz pozwolić mu na takie traktowanie. Jeśli chce się na czymś wyżyć to czemu nie pójdzie na trening tylko robi to na tobie? Nie potrafię zrozumieć takich ludzi jak on. Ma przy sobie naprawdę piękną dziewczynę dla której ja osobiście zrobiłbym wszystko, a on tak sobie pogrywa? Przepraszam że tak powiem, ale dla mnie jest on zwykłym debilem, który nie potrafi docenić tego co ma. – Odpowiedział z lekka złością

Nasza rozmowa ciągła się dosyć długo i na różne tematy ze nawet nie zauważyłam, że wybiła już godzina 23.13. Postanowiłam ze nie pójdę do domu o tej godzinie tylko pójdę spać do Amelki. Przemek i tak pewnie będzie miał towarzyszkę na tę noc.
Propozycja nadal aktualna?

- To mógłbyś mi podąć numer do osoby zajmującej się zatrudnieniem psychologa? – Zapytałam ubierając buty
- Oczywiście, czekaj zapiszę ci na kartce tak będzie wygodniej, zadzwoń jutro z samego rana, dobrze? I jak możesz daj mi znać co udało ci się załatwić. – Powiedział wręczając mi karteczkę w rękę i posyłając bardzo ciepły uśmiech.
- Dziękuję bardzo za ten  numer i oczywiście, że od razu do Ciebie zadzwonię. – Powiedziałam i uśmiechnęłam się szeroko
- Pamiętaj, ze jeśli sąsiadka byłaby zajęta albo cos ja mogę cię przenocować w pokoju siostry.
- Dziękuję ci bardzo jesteś bardzo miły. – Podeszłam i dałam buziaka w policzek – więc jedynie czekaj na mnie w razie co, papaśki – dodałam i wyszłam schodząc na dół. Gdy doszłam do drzwi przyjaciółki i nadusiłam na klamkę drzwi były zamknięte. Wzięłam telefon i od razu do niej dzwoniłam.
- Amela gdzie jesteś? – Zapytałam
- U Gabrysia siedzimy, a dlaczego?
- Bo stoję pod twoimi drzwiami?- Kurde… Postaram się być jak najwcześniej, ale nie prędzej niż mała godzina. Przepraszam cię skarbie..
- Dobra dam radę, buziaki, czekam . – Powiedziałam i się rozłączyłam.
Postałam chwilę przy oknie i zastanawiałam się co dalej mam ze sobą zrobić. Postanowiłam napisać esemesa do pewnej osoby
Propozycja nadal aktualna? „
Na odpowiedź nie musiałam czekać długo, pojawiła się natychmiastowo.
„ Zostaniesz u mnie na noc? Mam piwo i właśnie kończę robić kolację ;*
 Zapraszam na górę <3 „
Na mojej twarzy od razu pojawił się uśmiech, bez namysłu ruszyłam na górę i zapukałam, usłyszałam tylko głośne „ Proszę „ i weszłam do środka. Już od progu było czuć przepyszny zapach zapiekanki, więc szybko zdjęłam buty i pognałam do kuchni. Wchodząc do niej zauważyłam Michała stojącego przy stole robiącego sos czosnkowy.
- Witam ponownie śliczną panią. – Posłał mi uśmiech, a ja pierwszy raz zauważyłam, że jest on naprawdę śliczny. Zamknęłam oczy i w myślach cały czas powtarzałam „Przemek, Przemek, Kocham Przemka, Przemek się tylko dla mnie liczy”, ale gdy ponownie na niego spojrzałam nasze spojrzenia się skrzyżowały i od razu utonęłam w jego oczach.


Taki trochę krótki i chyba nie udany.. Ale jeśli dałabym wam więcej to byście więcej wiedziały, a tak to my się nie bawimy ;** 

I znowu na jakieś 200 wejsc tylko 7 komentarzy ! Dziewczyny co się dzieje? Źle piszę ? Mam przestać ? Tego chcecie ? Jak tak to napiszcie pod postem " NIE CHCEMY ŻEBYŚ WIĘCEJ PISAŁA" wtedy nie będę musiała się zastanawiać co takiego robie źle że nikt nie chce komentować . ;( 
Klawiatura NIE GRYZIE nie macie jej czego bać, a jak napiszecie chociaż świetnie albo beznadzieja lub trochę więcej dla mnie to będzie satysfakcja bo będę wiedzieć, że się podoba albo że coś muszę poprawić !
Więc dziewczyny proszę o trochę wyrozumiałości i wyskrobać jakiś komentarzyk dla mnie no .;*:)

Buziaczki ;**

Ze specjalną dedykacją dla Miśki bo tak o niego walczyła ;*

12 komentarzy:

  1. Trafiłam przyapdkowo na Twojego bloga i tak przez ten ,,przypadek" już tu zostałam ;p Świetnie piszesz ;) Widać, że masz pomysł i go realizujesz co ci jak najbardziej wychodzi :) Czekam na kolejny rozdział! ;) I jeśli byś mogła to informuj mnie o nowych częściach tutaj: trudna-milosc-ciezka-przeszlosc.blogspot.com ;D
    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za miły komentarz. Mam nadzieję, że zagościsz tutaj na stałe. ;) Pozdrawiam i całuję ;*

      Usuń
  2. CHCEMY, ŻEBYŚ WIĘCEJ PISAŁA :D
    Jaki nieudany?
    Widać, że Michał wpadł Ninie w oko ;)
    Dobrze, że Amelii nie było, bo dziewczyna mogła skorzystać z propozycji siatkarza :]
    "Nie kochasz Przemka, Przemek to idiota, który Cię krzywdzi, nie kochasz Przemka" ^^
    Rozdział rewelacyjny ;]
    Fajnie, że tak szybko dodałaś nowy <3
    Nie gryzie? Jesteś pewna? Ale na pewno?
    Nie przejmuj się, mi też jest ciężko zmusić czytelników do komentowania...
    No to wyskrobałam komentarzyk :) Teraz czekam na rozdział :D
    Do następnego ;) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wyskrobanie komentarza ; *
      Dodawać będę tak szybko jak wy będziecie chciały, bo w sumie to tylko i tylko wylacznie od was zalezy bo sama dla siebie tego raczej nie piszę ;*
      No może odrobinę gryzie ;D
      Do następnego buziaki ;*

      Usuń
  3. Piszesz dobrze i nie myśl nawet o tym, żeby zawieszać bloga ;)
    A rozdział no po prostu zajebisty :D Niech Nina przestanie sobie wmawiać, że kocha Przemka. Widać, że Misiek wpadł jej w oko :p Czekam na to jak dalej rozwinie się ta znajomość ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo dodam kolejny ;* Dziękuję bardzo za miłą opinię i nie zawieszę przynajmniej narazie ;* Tylko proszę o odrobinę więcej komentarzy ;)

      Usuń
  4. świetny rozdział! :)
    czekam na kolejny i zapraszam na
    pomimowszystkokocham.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo !! ;*
      Niedługo będzie kolejny ;*

      Usuń
  5. Hej :)
    Jeżeli masz ochotę oraz czas zapraszam na nowy rozdział na : http://na-przekor-innym.blogspot.com/
    Mile widziana Twoja opinia :)
    Buźka :*

    Przepraszam za spam :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Może włącz opcję anonimowego komentowania? Bo nie każdy, kto czyta blogowe opowiadania musi mieć konto c:
    Ja jestem i czytam! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za poinformowanie mnie o zablokowanej możliwości dodawania komentarzy przez anonimy ;* Dziękuję bardzo za obecność i czytanie ;* A przede wszystkim za komentowanie ;*<3

      Usuń
  7. świetny rozdzaił pisz dalej bloga :)

    OdpowiedzUsuń