wtorek, 3 grudnia 2013

Informacja !


Przepraszam, że ostatnio nic nie dodaje.;( ale mam straszny brak czasu i nie mam kiedy nic napisać.
OCzywiście czytam wasze nowe rozdziały i w ogl, ale nie komentuje i obiecuje, że jak tylko znajdę chwile to nadrobię to. Postaram się, żeby kolejny został dodany najpóźniej w poniedziałek. I jest pytanie do was. Co chciałybyście w tym blogu zmienić? Jest coś takiego? Jeśli tak to proszę się ze mną tym podzielić i zrobie wszystko, żeby ta zmiana zaszła. I jeszcze raz przepraszam.

Dziękuję za tak dużą liczbę wyświetleń mimo mojego braku, ale przykro mi, że nie ma żadnych komentarzy, a dobrze wiecie, jak to podnosi na duchu i otwiera od razu scenariusze co musi być w kolejnym rozdziale.

Jeszcze raz bardzo przepraszam i całuję.
Sandersikowa <3

4 komentarze:

  1. Czekam <3
    Świetne opowiadanie ;)
    Jak dla mnie, nie trzeba nic zmieniać :]
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuję bardzo ;* Cieszę się, że się podoba ;* Dodam jak najszybciej ;* <3
    Całuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę lubię twoje opowiadanie :)
    Mam nadzieję, że coś szybko dodasz, bo jestem ciekawa dalszego ciągu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę polubiłam to opowiadanie...
    Czekam na więcej! <3

    OdpowiedzUsuń