środa, 8 stycznia 2014

Przepraszam

Przepraszam was słoneczka moje kochane za to że was zaniedbuje, ale zupełnie opuściła mnie wena może to przez nadmiar problemów nie wiem. Postaram się dodać coś do niedzieli. Może jakieś miłe słowa lub nie tylko przyspiesza u.mnie słowotok i od razu napisze więcej.

Przede wszystkim dziękuję wam za to że mimo to że nie ma mnie teraz z wami to wchodzicie i czytacie , wchodząc tutaj  na mojej twarzy pojawia się ogromny uśmiech bo wiem że wciąż jesteście ze mną.

Całuje was i jeszcze raz przepraszam i dziękuję ; ** : )))

Sandersikowa <3

11 komentarzy:

  1. Nie martw się, wena na pewno wróci ;)
    Pamiętaj tylko, że nic na siłę, bo wtedy nie wyjdzie z tego nic dobrego :]
    Życzę natchnienia ^^
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję wam bardzo. Ale obiecuję ze dodam coś do niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się, poczekamy c:
    Jeśli uda Ci się coś wrzucić do niedzieli - to świetnie! Ale nie pisz opowiadania na siłę. Wena bywa kapryśna, ale zazwyczaj wraca [:
    Życzę właśnie tej brakującej weny i rozwiązania problemów. Cokolwiek się dzieje, nie poddawaj się! (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za bardzo miły komentarz, który na mojej testy natychmiastowo wywołał uśmiech :) jesteście dla mnie ogromną motywacja którą mnie napędza . Coś czuję ze jeszcE może i dzisiaj coś wpłynie bo.mam nawał weny, ale też mam nadzieję ze nie przejdzie mi zanim wrócę do domu i usiądę przez komputerem. dziękuję ze mogę na was liczyć.bo bez was bym sie chyba poddała :-* ; ))

      Usuń
    2. Wiesz, w końcu jak my inaczej możemy pomóc, jak nie motywując? C:
      Jeszcze raz: Nie poddawaj się :)

      Usuń
    3. Jestem w trakcie pisania, ale ciezko to wychodzi . Dziekuje wam naprawde ; ** nie poddam się dla was :*

      Usuń
  4. Serdecznie zapraszam na 36 http://siatkowka-mojamilosc.blogspot.com/
    Pozdrawiam i przepraszam za SPAM :*
    PS. Powodzenia w dalszym pisaniu, znam tą sytuację, ale na pewno przejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo spodobał mi się twój blog, dlatego czekam na następne rozdziały :) no i weny życzę ^^
    tymczasem jeśli masz ochotę zapraszam na: http://zycie-latwiejsze-staje-sie.blogspot.com/
    buziaki, malina :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Może pytanie:
    Kiedy następny?
    zmotywuje Cię do pisania? xD
    (Pewnie nie, ale spróbować zawsze warto :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo do południa, albo po południu. Dałyście mi takiego powera, że napisałam od razu pare. :*

      Usuń