czwartek, 13 lutego 2014

Bardzo ważna informacja.!

Witam was wszystkich. Chciałabym was poinformować, że jeśli do przyszłego tygodnia pod tym postem nie będzie minimum 8 komentarzy blog jest od razu kończony. Daje wam czas do piątku przyszłego tygodnia i teraz jest los w waszych rękach czy w piątek pojawi się zakończenie czy kolejny rozdział. Gdy napisałam notkę o braku weny było ful komentarzy a gdy go dodałam zaledwie trzy, a o wejściach już nie mówię bo na ogół widziałam codziennie około 200 wejść. Przypadek? Nie sądzę. Wiec jesli to czytasz to pofatyguj się i napisz jeden malutki komentarzyk. Pozdrawiam. Sandersikowa

17 komentarzy:

  1. Proszę cię nie kończ tego. Straszne mi się podoba każdy twój rozdział,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że się podoba. chociaż komuś. :* Całuski ; *

      Usuń
  2. Nie kończ! c:
    Nie napisałam komentarza pod ostatnim rozdziałem, bo po prostu nie wiedziałam co :P
    Ale jeśli Twoje opowiadanie jest dobre i pisanie sprawia Ci przyjemność, to pisz je, bez względu na to czy czyta i komentuje to dwadzieścia osób czy pięć.
    Mam nadzieję, że nas nie porzucisz! *przytula* Życzę weny c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samej dla siebie mi się nie chce bo nie ma tej radości. a tak jeśli wiem, że ktoś to czyta sprawia , że na mojej twarzy pojawia się ogromny uśmiech i od razu wena sama przychodzi. ;* Dziękuję za miły komentarz . :*

      Usuń
  3. Nie kończ :) Blog jest suuper :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Nawet nie masz pojęcia jak mnie to cieszy . ;)

      Usuń
  4. Prowadź, bo zajebisty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog jest świetny. Pisz dalej. Nie kończ tego :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę kończ tego bloga, ponieważ jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej! Nie możesz mi tego zrobić!
    Nie zgadzam się!!!
    Uwielbiam tego bloga! Proszę nie kończ go!!!
    Tak bardzo, bardzo, bardzo proszę...
    Ja jak tylko mogę staram się komentować, chociaż nie zawsze mi się to udaje...
    Jestem tu i czekam na nowe rozdziały!
    Życzę duuużo weny <3
    Całuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie kończ. Blog jest bardzo fajny i nie pozwala m ci kończyć, a jeśli nie masz ode mnie na to pozwolenia to nie masz prawa tego zrobić. Wybacz xD
    buziaki, malina :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze czytam i staram się komentować. Nie kończ jeszcze ;)
    Przepraszam, że tak późno piszę, ale wcześniej nie mogłam. Mam nadzieję, że wybaczysz :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dużo się dzieje w twoim blogu strasznie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń